Sprzedaż inna niż wszystkie

Image

Szkolenie dla zespołów sprzedażowych ukierunkowane na naturalną swobodę działania oraz umiejętność budowania współpracy.

To szkolenie które:
  • pomaga Ci zbudować Twoją osobistą markę w oparciu o Twój potencjał, umiejętności i wartości
  • pozwala poznać oczekiwania Klienta poprzez wzajemne zrozumienie i sympatię
  • generuje pomysły na działania na bazie doświadczeń Twoich i Twoich kolegów
  • buduje porozumienie z Szefem w zakresie procesów, KPI i synergii zespołu
  • sprawia, że sprzedaż może być Twoją pasją a nie pracą
To właśnie chcę Ci zaproponować

DLA KOGO?

Dla zespołów sprzedażowych, których członkowie chcą być postrzegani jako pełni pasji profesjonaliści. Proponuję szkolenia wspólne dla zespołu i jego Szefa, tak, aby razem ustalić jak najlepiej osiągnąć najwyższe zaangażowanie, a dzięki niemu najlepsze możliwe wyniki.

NA CZYM POLEGAJĄ SZKOLENIA

Szkolenia mają charakter warsztatu podzielonego na bloki tematyczne. W zależności od indywidualnej sytuacji i potrzeb poszczególne bloki mogą być wzmocnione lub ograniczone. Szkolenie jest poprzedzone wywiadem z menedżerem sprzedaży oraz wskazanym uczestnikiem, tak aby jak najlepiej dopasować program do oczekiwań. Przykłady bloków tematycznych:

  • indywidualne umiejętności sprzedażowe – rozpoznanie, zbudowanie własnej marki
  • praca z obiekcjami Klienta – etapy sprzedaży, osoby decyzyjne, rola sprzedawcy
  • synergia zespołu i rola menedżera – jak wzajemnie się zrozumieć, wspierać i osiągać rezultaty w oparciu o współpracę
  • budowanie modeli sprzedaży dopasowanych do branży, grupy docelowej i danych
  • indywidualne spotkania coachujące

EFEKTY SZKOLEŃ

    Dla zespołu:
  • umiejętność lepszego wykorzystania potencjału mocnych stron członków zespołu oraz wzajemne wsparcie w procesie sprzedaży
  • relacje pomiędzy członkami zespołu oparte na zrozumieniu i współpracy
  • ustalone zasady pracy zespołu w porozumieniu z menedżerem i adekwatnie do możliwości proceduralnych
  • lepsze relacje 1:1 oparte na wzajemnym słuchaniu się, docenianiu i klarownej komunikacji

  • Dla uczestnika:
  • weryfikacja własnych predyspozycji sprzedażowych i radzenia sobie z ograniczeniami
  • umiejętność rozpoznawania potrzeb Klientów w oparciu o zrozumienie a nie wypytywanie
  • znajomość technik sprzedaży i wybór optymalnej dla siebie
  • zrozumienie czynników wpływających na decyzje Klienta


O MNIE

Więcej o mnie i moim doświadczeniu zawodowym znajdziesz tutaj