Szkolenie dla zespołów sprzedażowych ukierunkowane na naturalną swobodę działania oraz umiejętność budowania współpracy.
To szkolenie które:- pomaga Ci zbudować Twoją osobistą markę w oparciu o Twój potencjał, umiejętności i wartości
- pozwala poznać oczekiwania Klienta poprzez wzajemne zrozumienie i sympatię
- generuje pomysły na działania na bazie doświadczeń Twoich i Twoich kolegów
- buduje porozumienie z Szefem w zakresie procesów, KPI i synergii zespołu
- sprawia, że sprzedaż może być Twoją pasją a nie pracą
DLA KOGO?
Dla zespołów sprzedażowych, których członkowie chcą być postrzegani jako pełni pasji profesjonaliści. Proponuję szkolenia wspólne dla zespołu i jego Szefa, tak, aby razem ustalić jak najlepiej osiągnąć najwyższe zaangażowanie, a dzięki niemu najlepsze możliwe wyniki.
NA CZYM POLEGAJĄ SZKOLENIA
Szkolenia mają charakter warsztatu podzielonego na bloki tematyczne. W zależności od indywidualnej sytuacji i potrzeb poszczególne bloki mogą być wzmocnione lub ograniczone. Szkolenie jest poprzedzone wywiadem z menedżerem sprzedaży oraz wskazanym uczestnikiem, tak aby jak najlepiej dopasować program do oczekiwań. Przykłady bloków tematycznych:
- indywidualne umiejętności sprzedażowe – rozpoznanie, zbudowanie własnej marki
- praca z obiekcjami Klienta – etapy sprzedaży, osoby decyzyjne, rola sprzedawcy
- synergia zespołu i rola menedżera – jak wzajemnie się zrozumieć, wspierać i osiągać rezultaty w oparciu o współpracę
- budowanie modeli sprzedaży dopasowanych do branży, grupy docelowej i danych
- indywidualne spotkania coachujące
EFEKTY SZKOLEŃ
-
Dla zespołu:
- umiejętność lepszego wykorzystania potencjału mocnych stron członków zespołu oraz wzajemne wsparcie w procesie sprzedaży
- relacje pomiędzy członkami zespołu oparte na zrozumieniu i współpracy
- ustalone zasady pracy zespołu w porozumieniu z menedżerem i adekwatnie do możliwości proceduralnych
- lepsze relacje 1:1 oparte na wzajemnym słuchaniu się, docenianiu i klarownej komunikacji
- weryfikacja własnych predyspozycji sprzedażowych i radzenia sobie z ograniczeniami
- umiejętność rozpoznawania potrzeb Klientów w oparciu o zrozumienie a nie wypytywanie
- znajomość technik sprzedaży i wybór optymalnej dla siebie
- zrozumienie czynników wpływających na decyzje Klienta
Dla uczestnika:
O MNIE
Więcej o mnie i moim doświadczeniu zawodowym znajdziesz tutaj